Waar ben je naar op zoek?DOcume

Lean Planner

Een Lean Planner coördineert planningen en leidt teams naar projectdoelen door efficiënte processen te stroomlijnen. Benieuwd naar deze vorm van impact maken met een interim expert? Lees hier alles over de mogelijkheden en de verantwoordelijkheden van jouw toekomstige Lean Planner.

Planningen coördineren en teams leiden
Een Lean Planner coördineert planningen en leidt teams naar projectdoelen door efficiënte processen te stroomlijnen.

De Lean Planner binnen jouw organisatie heeft een belangrijke rol in het maken van een leverbetrouwbaar proces en bijdragen aan de energietransitie. Daarom is hij of zij verantwoordelijk voor het inplannen van de benodigde energieproductie en -distributie, het monitoren van de energievraag en -aanbod, en het oplossen van onvoorziene problemen in de energievoorziening.

De Lean Planner zorgt er met een concrete planning voor dat bedrijven en woonwijken zo snel mogelijk worden aangesloten op het netwerk en dat storingen zo spoedig mogelijk worden opgelost. Hij of zij is de verbindende factor tussen uitvoerders, engineers, werkvoorbereiders, monteurs en aannemers en dat scheelt veel zorgen!

Onze interim projecten zijn altijd op maat en daarom denken wij graag met je mee over de mogelijkheden!


Samen verbeteren, samen groeien
Ben jij klaar om samen met jouw team(s) door de Lean bril te kijken? Onze Interim Lean experts staan voor je klaar!

Neem gerust contact met ons op, wij denken graag met je mee en maken een plan op maat.

Ben jij de Lean expert die wij zoeken en kun jij bovenstaande rol vervullen? Ook jij bent van harte welkom om contact met ons op te nemen. Misschien word jij dan wel onderdeel van ons te leuke Lean team en kun je binnenkort aan de slag met een interim project! Ontdek hier de vacatures of neem contact op.

Lean Planner